niedziela, 20 kwietnia 2014

WAŻNE WAŻNE WAŻNE!!! :D

Okey misiaki,jako że uwielbiam ff, postanowiłam "stworzyć" mojego własnego na,którego Was seeerdecznie zapraszam! :D
http://in-the-eyes-of-the-real-darkness.blogspot.com/
Prolog jest już dodany,więc liczę na Wasze komentarze i obserwujcie!

+
Dwie administratorki bloga chciały złożyć Wam serdeczne życzenia z okazji świąt!
Aby te kilka dni zaowocowały wielkimi ambicjami i odpoczynkiem,
aby wszystkie ciastka poszły w cycki ;-;,
i aby dyngus był baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mokry!

Dziękujemy Wam,że jesteście !!!
<3

4 komentarze:

  1. zajrze na 100% :D
    Dziękuję (mam nadzieje że pójdzie w cycki).Życze wam mokrego dyngusa i wszystkiego najlepszego .

    OdpowiedzUsuń
  2. tamten blog jest swietny, tylko nie moge dodawac komentarzy :( nie mozesz ustawic profilu anonimowego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :)
    chcialam tylko napisac, ze jest 2:07 na osi, a ja od 20 nieustannie czytam waszego bloga.
    Jest swietny, naprawde. Mam nadzieje, ze nie zostawicie go, ani czytelniczek na pastwe losu, jak wiele innych blogerow.
    Kocham was, czekam na rozdzial. x

    OdpowiedzUsuń