poniedziałek, 22 czerwca 2015

INFORMACJA

Hejka! Myślałam, że dodam dziś rozdział, ale naprawdę nie mam jak go napisać. Jutro pewnie też nic nie napiszę ponieważ jadę do szpitala (yolo jak będą chcieli mnie zostawić to powiem, że nie mam czasu na pierdoły). W sobotę lub w niedzielę wstawię rozdział, który mam nadzieję was zaskoczy.
Druga sprawa... Dziewczyno pisząca ze mną bloga. Wejdź wreszcie na e-mail i odpowiedz na moje wiadomości.
Łapcie trochę zapowiedzi następnego rozdziału:

'A co ja do niego czułam?'

'Taki delikatny dotyk, a potrafił zdziałać cuda.'

'Rozpalał nie tylko mój umysł, ale także moje ciało.'

'Co się ze mną działo?'

'- Chyba cię kocham...'

Kocham,
Kamila♥

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało ;) Coś czuję że będzie fajny *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedactwo :( Pisz spokojnie ;) już chcę go przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie rozdział? Miał być dzisiaj lub wczoraj :/ :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodany. Spóźniłam się 32 minuty i dodałam go w poniedziałek, a nie w niedzielę :)

      Usuń