wtorek, 1 września 2015

ROZDZIAŁ

Rozdział pojawi się w sobotę ze względu na tą pierdoloną (czyt. kochaną) szkołę. Myślałam, że się wyrobie ale od piątku latam i załatwiam wszystko związane ze szkołą, testami i innym gównem. A jeszcze prawo jazdy zaczynam to wgl jestem w dupie. Przepraszam za opóźnienia, ale musicie mnie zrozumieć tym bardziej, że już w czwartek mam pierwszy egzamin.
Módlcie się za mnie, proszę was.



''Chcę tylko żebyś wiedział, że jesteś wyjątkowy. A mówię do wyłącznie dlatego, bo nie wiem, czy usłyszałeś to kiedykolwiek od kogokolwiek.''

''Miałam właśnie poznać prawdę, której tak bardzo pragnęłam, a jednocześnie się jej bałam.''
 
''- Kocham cię bardziej niż siebie samego, dlatego przepraszam za to co zrobiłem.''

 ''Z zapadniętym skamieniałym sercem wychodziłem z jej pokoju chcąc zapomnieć o wszystkich pozytywnych uczuciach jakie w sobie miałem. Z załzawionymi oczami uświadomiłem sobie, że właśnie wszystko przekreślam i mogę winić za to tylko siebie.''  


Kamila♥

2 komentarze:

  1. Skarbie nie ma sprawy, przecież my też mamy szkołę i to rozumiemy :***
    A rozdział zapowiada się dramatyczny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie przejmuj. Nam się nic nie stanie jak rozdział pojawi się później. Powodzenia na wszystkich egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń