wtorek, 14 stycznia 2014

Informacja.

Hej, hej robaczki pędraczki. Powstał Twitter Ivy: Link możecie pisać do niej, pytać robić co chcecie, a przede wszystkim obserwować! To rozkaz żołnierze. Szukam jeszcze ludzików do prowadzenia kont, więc dalej! Zgłaszać się! Ty! Tak ty! Z szeregu wystąp! Jak tam moja prośba o komentarze pod ostatnim rozdziałem? Heh? Co ja tu gadam?
Chciałabym jeszcze odnieść się do komentarzy spod zakładki bohaterów. Dwie dziewczyny napisały, że powinnam zmienić wygląd Ivy jak i Natashy. Przepraszam dziewczyny, ale tego nie zrobię.
Po pierwsze: W zwiastunie są dziewczyny bardzo podobne do tych ze zdjęć i nie chciałabym motać.
Po drugie: Nie chcę ich zmieniać ponieważ chce w pewien sposób uszanować wybór założycielek.
Mam nadzieję, że rozumiecie. Ale mimo wszystko dziękuję, że to napisałyście :)
To co... Może trochę z następnego rozdziału?
A może nie...
A dobra macie:

''Nikogo nie obchodziło to co się ze mną dzieje, po co udawali?''

''Chciałabym się ukryć.''

''Nie wiem co się z nim dzieje. Nie wiem już o nim nic.''

''Zobaczyłem ją. Stała tam, taka zagubiona, niewinna.''
 

2 komentarze:

  1. no to co czekamy na neźta kochanie:*
    live-it-not-fairy-tale.blogspot.com
    Kocham Kate:***

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowy <3
    + czy moglabys zrobic taka zakldke jak 'informowani' ? czy cos w ten desen..? bo niezbyt czesto wchodze tao zeby zobaczyc, poprostu zapominam, nie oszukujmu sie xD.
    Jakbys sie zdecydowala to byloby mi bardzo milo ;) moj tt : @can_fly_xx

    OdpowiedzUsuń