niedziela, 5 stycznia 2014

Zapowiedź

'Nie wiedziałam gdzie mam się wycofać aby być jak najdalej od jego rąk. Nie wiedziałam co mam zrobić aby się bronić. Bałam się. Bardzo.'

'Chciałem go rozjebać. Miałem wielką ochotę chwycić go za łeb i przyjebać nim w ścianę śmiejąc się przy tym głośno. 
Byłem wściekły i wcale nie obchodziło mnie, że przeginam. Nie mogłem znieść tego widoku i on za to pożałuję.' 

' - Ej, ej. Starczy już.' 

' - Nie - nie miałam już siły. Po prostu wysunęłam się z jej ramiona cały czas patrząc na szamoczącego się chłopaka. - Nie. - Wyszeptałam i zamknęłam oczy słysząc jeszcze jej krzyk'

Hej. Klamka zapadła. Rozdziały będą pojawić się w przedziale od piątku do niedzieli. Przepraszam ale mam szkołę, a jestem w 3 klasie gimnazjum i nie mogę tego zawalić. Na pocieszenie wstawiłam wam kilka fragmentów z nowego rozdziału mam nadzieję, że dacie radę poczekać te kilka dni. I jak nowy szablon? Podoba się? Wiem, ze długo się ładuję ale cóż... Bay!

8 komentarzy:

  1. Czyli mam rozumieć, że kolejny rozdział dodasz w przyszłym tygodniu czy pojawi się jeszcze w tym? ;3
    Mniejsza o to! świetnie zapowiada się kolejny rozdział ;o mam pewne przypuszczenia, ale zobaczymy czy okażą się trafne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyczekuj rozdziału od piątku do niedzieli, jeżeli się nie pojawi możesz mnie zabić.

      Usuń
  2. wow fajnie się zpowiada a byś była tak miła i wysłała mi stary szablo bo my go chciała jeszce ostatni raz zobaczyć? proszeee :* kocham jak tak to wyślij na któroś z tych:
    @Misiaczus_
    Klaudunia26040@interia.pl
    lub po prostu tutaj :* Dziękuje kochanie za wszystko co dla nas robisz :**
    Doskonale cię rozumiem jak to jest mieć szkołe na głowie:*
    Cudowne opowiedanie i czekam na kolejny rozdział kotku:*
    Zapraszam na mojego bloga o Niallu : live-it-not-fairy-tale.blogspot.com
    Lub o Harrym: desireloveshe-harrystyles-fanfiction.blogspot.com
    Kocham Kate :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się znaleźć ten szablon i ci wysłać aczkolwiek niczego nie obiecuję. A i proszę jeżeli możesz to klej swoje linki do bloga w zakładce SPAM będzie mi łatwiej się połapać

      Usuń
  3. będę na 100 % czytać .
    zaciekawiłaś mnie tym .
    czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam.Świetnie,że dodałaś fragmenty rozdziału.

    OdpowiedzUsuń